Han som var på väg att vända sig om och gå igen stannar upp en sekund innan han fattar vad han ser, sen ger han mig en slängkyss till och tummen upp. ”Ah, jag hittade det” säger han när han springer efter sina vänner igen.Jag inser att hade jag varit lite tidigare hade jag mött dem i din dörr. Jag får en plats lite i mitten av bussen och sätter mig brevid en ung kille i 16-årsåldern som snackar livligt med kompisarna i sätet bakom.

Jag ställer glaset åtsidan och kliver upp på min stol. Du pressar på trots motståndet vilket gör att jag kommer ännu skönare i våg efter våg.

Kollar make-upen en sista gång, ser ut som om jag skall på värsta balen och pärlhalsbandet hänger fint i halsgropen. De blir hårda med en gång. Du tittar och väntar. Ett plötsligt infall får mig att öppna ena halvan av regnrocken och jag blottar mig för honom.

Jag rodnar lite med tanke på vad jag nyss gjort och känner mig som en gammal snuskig tant men tänker sen att det kvittar, har jag gett mig in i leken så! Han ger mig en slängkyss och jag kan bara le åt honom. Jag tar på mig mina sandaletter med de skyhöga klackarna och pärlbandet runt vristen. ”Ja” svarar jag.

Avbrutet runk

Det finns nog av jobb för mig här. Nästan vrålade hon

Hennes ord hetsade honom över kanten och sperman kom rusande genom kuken. Hans händer fumlade med hennes kläder. Så långt in du kan komma. Det ska snart vara avklarat.Ihärdigt arbetade han sig upp till gränsen. Tjejen tog fram ett formulär ur sin väska, tog fram en penna, slätade till papperet och skulle just börja fråga Tom. Tom vågade inte resa sig från skrivbordet utan fick sjunka djupt ner i stolen för att inte synas. Tom tryckte kuken mot blygdläpparna som öppnade sig för det grova ollonet och började suga på det.

Patrik var forfarande och bytte om när telefonen ringde. Människor är ute i god tid när de vill ha en god tårta. Han heter Patrik och nästan 15 år äldre än mig.


Han var lika snygg som vanligt och jag kunde inte låta bli att titta like extra på honom.

Inflyttningsfesten, del 4

– “Nu ska vi inte gå händelserna i förväg, det kan lika gärna bli Peter som blir Caesar” sa Patrik medan han hjälpte till att rulla på kondomen på Eriks kuk.
– “Du vet att jag inte kan motstå den där hundvalpsblicken så jag ska försöka låta bli att sätta på Peter, förutsatt han inte använder den också för jag kommer inte kunna säga nej till honom heller då” sa Erik medan han sniffade från flaskan.Därifrån dröjde det inte länge förrän Patrik kände hur det pirrade till i skrevet och en känsla av tillfredsställelse spred sig snabbt genom kroppen och han sköt första salvan av satsen i munnen på den som sög av honom.
– “Det får duga som löfte” skrattade Patrik.Patrik lyfte på huvudet tills hans läppar mötte Eriks läppar och båda öppnade munnarna så att deras tungor möttes och utforskade varandra.
– “Nejdå, det räcker med att du ber om ursäkt så har han lovat att ge dig den avsugning som du tydligen sprang iväg från innan den hann börja på festen” sa Erik medan han drog ur kuken ur Patrik och tog av kondomen som han slängde i papperskorgen intill dörren.Snart kände han någon ta tag i hans kuk och lyfte upp den lite tills en tunga började utforska ollonet och strax efter hur en hel mun omslöt hans kuk och började suga och slicka i takt med Eriks höftrörelser.
Jan skulle precis gå mot vardagsrummet för att själv hälsa på Fredrik men killen som tidigare satt på Robert tog tag i honom och manövrerade honom så han stod böjd över ryggstödet på stolen mot vilken Jimmy hade lutat sig tidigare. Patrik slöt ögonen och bara njöt.

