Flickan på bilden ser oförändrat ner på oss. Jag vill hinna titta på en ett mindre hus i Filipstad som står till uthyrning.

Hon böjer fram huvudet och låter läpparna omsluta mitt ollon. Vi vacklar till för en sekund, sen brister vi båda ut i skratt, och i nästa sekund har jag hennes tunga i min mun.
Märkligt nog står inga andra bilar utanför adressen, trots att det skulle vara visning denna eftermiddag. Jag tittar på henne. Nedre delen av min bröstkorg stöter emot hennes fylliga bröst. Som ungkarl och hungrig medarbetare på firman ser jag bara möjligheter med att bryta ny mark. Flickans mun ser likadan ut. Jag sätter min upprätt i soffan, sträcker ut benen och griper tag i soffkanten. Det här kommer att bli någonting utöver det vanliga hinner jag tänka halvsekunden innan kuken rycker till och en stråle av het säd sprutar över hennes ansikte och bröst.
– Vad har vi här då, kvittrar hon på sin mjuka dialekt.

Emma och Anton

Anton märkte att hon började bli mer och mer upphetsad.

Anton och Emma trodde aldrig att de skulle få se varandra i verkligheten, eftersom Emma bodde en bit utanför Göteborg, och han en bit utanför Stockholm så såg ett möte praktiskt taget omöjligt ut att genomföra.
Anton svepte en filt runt dem båda.
Emma försökte samla mod till sig och lyckades till slut säga hej. Det var en kallt och kusligt ute.
– Vill du se på tv eller bara prata kanske?
De hade nu ätit färdigt. Nu var hon helt naken och helt i hans händer.

– Gud Ulla du är en underbar kvinna, snyftade jag när hon runkade min kuk.Ulla lade sin hand mjukt på mitt lår och såg mig djupt in i ögonen. Jag som aldrig förr skänkt äldre kvinnor en tanke när det gäller sex blev lite förvånad över min reaktion.
– Va-vad tänker du göra med den? Är det bara jag som inbillar mig eller har du suttit och stirrat på mig.Hennes fingrar gled sakta över mitt ollon och vidare över magen och till mina bröst. Jag riktade min uppmärksamhet mot honom men märkte snart hur mina tankar och blick flöt över till bordet där Ulla satt.
– Ja, svarade jag och kände hur all min vilja gled över till Ulla.Det det oh jjaaahhhaaa oohhh gguuddeeeehhhhh.

Middagsbjudningen del 2

Elin slöt ögonen och njöt av blickarna och det äldre parets retande smekningar.

När efterrätten var avslutade flyttade sällskapet tillbaka till soffan för kaffe på maten, och nu började gästerna bli lite mer kärvänliga. Hon njöt av att visa upp sig för en publik, men att bli filmad var ännu bättre.När hon för ett kort ögonblick öppnade ögonen såg hon hur Karin och Märta hjälptes åt att runka Eriks styva kuk och att Stig fortfarande filmade. Allas ögon var nu riktade mot henne och småpratet avstannade.

– Visa din söta lilla fitta nu, viskade Greta i hennes öra.

– Ska du inte göra din syster sällskap?

Veronikas tunga spelade nu över Elins klitoris och hon stack två fingrar djupt in i Elins hungriga fitta. Han log brett medan han filmade henne, och Elin log tillbaka. Åke tog hennes hand i sina och började suga på hennes fingrar medan Greta särade hennes ben ännu mer så att alla kunde se hennes våta tonårsfitta ordentligt. ” mottages tacksamt.


Hon nöp sig i bröstvårtan och drog ett djupt andetag genom tänderna av njutning.

– Gärna svarade hon, men jag måste gå och låsa hos mig först. Det var Carina som var i full färd med att runka och suga av mig. Sen frågade hon;
– Är du kåt nu?Den satt verkligen perfekt över hennes stora fasta bröst. Hon sprang iväg till sig och låste och var efter en stund tillbaka.
– Gå du, men jag hoppas vi gör om det här fler gånger sa jag.Vi njöt till tusen båda två. Men jag sa inget utan låtsades suga.
– Tack för ännu en riktigt skön omgång sa hon.Nu blev det lättare att föra in ett finger i hennes anus vilket jag gjorde och efter en stund så letade sig ytterligare ett finger in i hennesd anal.

