Mamma väntar på mig för att köra mig till flyget. WOW

Tänk om ni inte tycker om mig när vi träffas… Det börjar rycka i den… Sedan börjar jag och Evelina kyssas igen. Tar av mig helt Naken där inne. Vi knäböjer på var sin sida och börjar samtidigt slicka på den. Du ger mig en otrolig orgasm… Sminkade mig och gjorde mig fin.. Tar min väska som har kommit och går in på en toalett.

Hanna

Själv skiter jag i sånt. Hon är väldigt våt och hela mitt ansikte blir kladdigt.
Killar i dyra kostymer går förbi med silikontjejer under armen. Men leta upp mig därinne!”
Vi sätter oss vid ett bord och beställer varsin drink. Jag börjar åter slicka henne och min mun och näsa fylls av varma safter.

Plötsligt slutade hon suga, stelnade till lite, gned sig ännu hårdare motmin tunga, började mumla högljutt, gny, ropade könsord.Det går skrek hon nu,nu,nu hennes hand runkade kuken våldsamt hårt och fortpå gränsen till smärta.Plötsligt ger hon ifrån sig ett litet skrik och rörunderlivet i lugna långa rytmiska rörelser mot mig, jag känner tydligt hurfittan krampar,hennes hand runkar min kuk ännu snabbare och sperman sprutarrakt ut upp i hennes ansikte, hon gapar och suger i sig min kuk igen, sugeroch runkar sakta upp och ner, kuken pumpar och pumpar, sperman rinneröverallt.Orgasmerna klingar sakta av och vi lägger oss bredvid varann och hämtarandan.Hon behövde inte fråga kuken är redan på väg att resa sig på nytt.Det som sen hände var både spännande och skönt, kan kanske berätta för digsenare om du vill?Hon sög in och ut ända ner till kukens rot, stönadesamtidigt av välbehag.
Jag böjde mig ner i hennes knä, särade på hennes lår och fittläppar,stack intungan i grottan och roterade runt, runt.Slickade i skåran upp mot klitorisen, hittade den, hon flämtade till.Roterade med tungan ,masserade, slickade i mig hennes safter, det doftadehärligt av kön.Hon försökte samtidigt att runka min kuk, men det var svårt.Vi närmade oss nu min lilla koja tack och lov,detta kunde inte fungera såbra under pågående färd.Hon stannade bilen vi klev ur helt nakna skyndade vi till en solig platsbredvid kojan, jag hämtade en filt.På avstånd kunde man se folk som tränade med hästar på en galoppbana.
Hennes bröst var stora och lite hängiga, bröstvårtorna var mörka ochspretade rakt ut.Jag lirkade försiktigt in mitt huvud framför hennes bröstoch sög in den ena vårtan i min mun, kramade försiktigt det andra bröstetmed den andra handen.Hon stönade av välbehag och särade automatiskt påbenen.Trosan hade av körningen arbetat sig in mellan fittans läppar, håretspretade åt alla håll.Jag krängde av henne trosorna som var våta där fram.Där satt vi nu nakna båda två, hon körde bilen jag satt bredvid(lite farligtkunde det ju bli).
Jag drog till mig hennes höfter och svullna venusberg, begravde mitt ansiktemellan skinkorna, slickade och sög från anus fram till klitorisen, fram ochtillbaka, om och om igen, drack hennes rinnande safter.Hon stönade högre ochhögre, gned sitt sköte hårt mot mitt ansikte, sög min kuk mer intensivt.Jag kände satsen närma sig och stoppade försiktigt in ett av mina fingrar ihennes anus och koncentrerade min tungas rörelser till hennes faktisktriktigt stora klitoris, runt runt,fram och tillbaka.

Festen

Hon släckte ljuset och stängde dörren, och jag hörde hur hon rörde sig runt i lägenheten. Katrina var först. Hon öppnade dörren, iförd ett förkläde, jeans, och ett vitt linne… såg ut som vilken kvinna i 35-40-års åldern som helst.Jag slickade i mig, svalde… brydde mig inte om vad det var som gled ner i min mage längre. Jag spände upp min mun allt vad jag kunde för att ta emot den, och den fyllde upp mig… fick sjunka tillbaka ner lite för att den inte skulle kleta ner hennes ena skinka.

-Mmmm… sade Linda. Vad som helst som man kan tömma i en toalett.Han blev bara kåt av att du bajsade i hans mun och att jag sparkade honom!

-Tror ni jag kan träffa honom rakt i munnen?!

