Så stod han i 5 minuter och bara njöt.Det hördes ett ljud som ett blixlås som drogs ner och sedan en liten svag duns som något som föll ner på golvet. “

Sa Julia med en grimage. ”

Sa han utan att sluta pulla henne. Emma kände genast en pirrande känsla i slidan och fortsatte kolla intensivt på filmen.”

Röt han mot henne hon bara nickade försiktigt.


Egentligen ville hon inget annat en att få känna hans stora lem i sig. ska det inte vara en tjej?Nu var det två timmar tills hon skulle dit och under tiden gick hon och Julia hem till Julia.”AHH!”

Utan att vänta på svar gick Julia för att hämta en av porr filmerna hon tagit från sin store bror.

Överraskning

Det gick för Inger samtidigt som jag vidrörde hennes blygdläppar. Vi är båda två resande säljare i 40 års åldern vilket gör att vi är från varandra i veckorna.
Jag ska berätta hur min sambo och jag har löst vårt sexliv till det bättre. Vilket också skedde, när vi dansade så hade jag ett jätte stånd i byxan hela tiden och Inger viskade i mitt öra vad hon ville att jag skulle göra med henne på fredagskvällen när vi kom hem, jag fick inte följa med till hennes rum den kvällen, jag fick gå ensam hem till mitt hotel och titta på en porrfilm och runka mig till söms.
När vi skulle gå så fick jag ett par svarta spetstrosor av det tunnaste material som jag skulle gå in på damtoaletten och sätta på mig, Inger har alltid velat att jag ska prova hennes underkläder vi gick sedan vidare till ett dansställe där ville Inger att jag skulle tillfredsställa henne i en soffa som vi satt i det var rätt mycket folk runt oss så jag smög in min hand under skinnkjolen och upptäckte att där var det blött som aldrig förr samt att det inte fanns några trosor, det visade sig att trosorna hade jag fått. Detta med att bli överraskad av Inger är mycket spännande då jag intevet i vilken skepnad den blonda Inger ska dyka upp på våra träffar. Vi fick då väldigt bråttom hem till det nu mera gemensamma hotellrummet, det som sedan hände kan jag återkomma med senare.

Men Anna och Sara gick inte att beveka, var det bestämt så var det! På duken rullade en film igång som lyste upp något mer och vi upptäckte då att vi var ensamma i det ganska lilla rummet. Jag stönade med kuken långt ner i halsen och min kropp skakade i kramper, fittan och stjärten mjölkade kukarna som var så långt uppe i mig som möjligt och jag föll handlöst ihop över mannen under mig.Vi tittade lite nervöst och stelt på filmen nu när vi inte var ensamma längre men det pirrade åter igen så där vansinnigt mellan benen av att se de ångande sexscenerna. Jag blev som förbytt av det jag såg och helt fräckt lät jag mina händer smyga in mellan benen på Anna och Sara som bara log förnöjt.
Tydligen skulle vi ut på stan och de tyckte därför att en lätt uppfräshning vore på sin plats. Den ena tjejen var lika slätrakad som jag själv och då hennes lekkamrat la sig mellan hennes ben och började slicka den lena fittan kände jag hur det liksom flödade över mellan mina egna ben. Bilen stannade, vi klev ur och anings berusade promenerade vi ett par kvarter till det förutbestämda målet. Vi skrattade båda till lite generat men det jag kände gjorde mig alldeles knäsvag. Det var obeskrivligt upphetsande att suga hennes safter, lirka in tungan i slidan och nafsa i hennes klitoris.
Vi blev lätt chockade då tre enorma, unga svarta killar kom in och satte sig just där den främmande mannen tidigare suttit. Han stönade ljudligt och då Sara plötsligt sög in hela hans kuk i munnen gick det för honom. Hon upprepade samma procedur tills jag var nära ett sammanbrott.
Långt om länge orkade vi resa på oss och försökte hitta alla kläder som låg utspridda överallt. Det höll sig dock alltid innanför våra moraliska och etiska oskrivna regler, men ibland var övertrampen väldigt nära.

Lydmars bar

Undertill är jag nyrakad och har ett par T-stringtrosor (min favorit).
Jag öppnar dörren till unisex-toaletten och… då står hon i kö utanför de två dörrarna innanför (utrymmet är ungefär en kvadratmeter för er som inte varit på Lydmar)- jobbigt, jobbigt! Långt svart hår och tajt brun topp med knälång, veckad kjol och bruna stövlar. ” “Snygg kjol – var har du köpt den?” frågar hon och jag nickar för jag behöver ju inte ens gå.
Vi kysser varandra och hennes armar omfamnar mig, glider upp mot mina bröst och sedan ner mot underlivet och jag ser liksom allting hända i spegeln, som en (bra!) Din pojkvän såg ju trevlig ut…

