Äntligen Tillsammans

“mmmm så skönt, den smakar så gott” stönar du medans du suger min stora kuk.
du kommer hem och jag möter dig i dörren då du tar av dig dina ytterkläder. jag kysser dig hårt och hjälper dig in med kassarna in i lägenheten. jag ställer kassarna med alla kläderna i sovrummet och går ut till dig som precis tagit av dig skorna.
jag har på mig en tajt vringad t-shirt och tajta blåa jeans. du har på dig tajta jeans som framhäver din sexiga rumpa och ett tajt linne. det är lördags kväll och jag är hemma ensam och håller på att laga en liten god middag till dig och mig.
du kommer i en vild orgasm och du skriker rakt ut av njutning.du spänner hela kroppen och börjar skaka av orgasmen. du tittar på mig och jag ser hur mycket du njuter i dina kåtdimmiga ögon. dina fittmuskler kramar och krampar hårt om min kuk och jag får kämpa för att inte komma i dig.

vi sitter och pratar om allt mellan himmel och jord medans vi äter. ” jag har köpt en pressent till dig” säger du med ett lite hånande leende. du tar mig i handen och leder in mig till sovrummet. du puttar ner mig i sängen och tar fram en påse. på påsen ser jag en loggo av något som liknar en porrbutik. jag blir lite orolig men känne samtidigt hur kåtheten växer sig stor i mig på nytt. du tittar på mig och säger att nu ska vi prova något jag aldrig varit med om. du tittar hårt mot mig och min kuk reser sig på nyt av den spänning som är i rummet.”åååhhh vad skönt ” stönar jag fram mellan mina läppar då jag tittar ner mot dig. du ler mot mig och fortsätter.
du retas med mig och du reser dig upp och ställer dig på alla fyra på golvet.
du är ute med några kompisar och shoppar lite kläder på stan innan det stänger . mörkret faller och jag dukar fram medans jag väntar på dig.

