Elizabeth sätter sig försiktigt i andra ändan på soffan.
– Nej snälla Göte, jag har så fruktansvärt ont i stjärten, du kan väl låta bli.
Jag fortsätter att randa den putande röven för allt vad jag orkar, medan Elizabeth ömsom skriker ömsom gnällande ber om nåd, men jag slutar inte förrän jag ser hur skinnet spricker och blodet sipprar fram.
– Och med dom orden går hon sakta ner på knä och böjer sig fram.Jag tror att Lisa har tagit den.
– Varför det?Då får alla grannarna veta att hon har skaffat en ung arbetare som älskare, som har klått upp henne. Fast hon verkar en aning blek.
– Ja, Göte.
– Är det vad du vill?Vov, nu blir det en bil också.
– Va!!!
– Jaa, viskar Lisa, knappt hörbart.
Jag tar tag i håret och ryter frågan i hennes öra.

Utan några betänkligheter sög jag in hans ollon och smakade på den och på den sperma och de fittsafter som fanns på kuken, men sen stönade jag till honom att jag vill ha dig tillbaka i min fitta och så fick jag på nytt erfara den underbara känsla, som bara en kvinna kan uppleva, då en stor kuk banar sin väg in i kvinnokroppen.

Först senare har jag fått reda på att ingenting skulle ha kunnat hindra honom, för när han såg mina strumpklädda lår mot mina egna axlar och jag låg där dubbelvikt med min runda och breda stjärt putande upp mot honom och min fitta lyste röd med vita rännilar av Villes nyligen levererade sperma mellan de renrakade yttre blygdläpparna, så översköljdes han av en kraftig kåthetsvåg.
Lilian och Bertåke


Mina berättelser har jag skrivit med min hustrus hjälp, för några år sedan för privat bruk. Han smekte mina kinder, min hals och mina bröst och jag tog hans ena hand och jag märkte att jag kramade den varje gång som min man stötte in sin stora kuk i mig.

Villes blickar var även fastnitade vid min utspända fitta som pumpades av min mans underbara kuk. Så satte han sitt stora ollon mot min ännu öppna slidmynning och jag ropade: Tryck in din härliga kuk i mig och min man tillade: Ja, ge Vera mera kuk och ännu en sista smörjelse.

Nu bytte pojkarna plats och Sam satte sig vid mitt huvud och tog mig i handen som jag tryckte hårt av kåthet, men också av tacksamhet och kärlek och han besvarade min tryckning, vilket visade för mig att allt fortfarande även för honom är helt okej. Lydigt böjde han sig ner sitt huvud mot min spermavåta fitta, om det var på order av mig eller av egen fri vilja och ohämmad lust, det visste jag inte då ännu. Jag såg att även Ville var svettig där han stötte in sin underbara kuk i min vidöppna fitta.

Vid Sams stötar började det höras ett kluckande ljud och mera av vår gästs säd trängde fram. Kanske någon annan kan ha nöje av dem?

När han med kraft öppnade min slida ännu mer och körde sin kuk i botten så strittade det ut gråvit sädesvätska, så full av sperma som jag blivit av min man och min älskares eruptioner. Jag kände att jag låg i en pöl av sperma, men jag var för trött att gå upp och duscha mig och byta lakan och jag tror att pojkarna kände på samma sätt, för vi somnade alla tre nakna och lyckliga tätt intill varandra.

Det började med ett skolningstillfälle del 6

Tack för kritiken!

våta_linda, 18 (5)

Men skam den som ger sig. Hon tar tag favoritdildon, för in den så att toppen försvinner in i henne. Kåtheten är så stor och fyller henne precis som Eriks långa kuk fyller upp hennes fitthål.För in handen under trosorna och drar fingret i skåran tills den når könsmynningen. Låter ena fingret glida in.

