“Jag vet”, flinade han och drog ned mig i soffan.
“Varför har du bytt lås, Lina?
“Du vill precis lika mycket som jag – du är ju för fan sjöblöt i fittan”, sa han med en självgod min som jag hade lust att radera ut med en smäll, men det var omöjligt eftersom jag fortfarande satt fast i hans grepp med mina handleder. Greppet om mina handleder hade han inte släppt. Han kysste mig, smekte mina bröst och mumlade en massa jag inte uppfattade. Eller ta förgivet att jag älskade honom?Han hade mig precis där han ville. Sedan hade det rullat på.

Systrar

Maria gick bredvid honom med matta ben och kände sej jättekåt och skämdes för att hon skulle möta sin syster i detta tillstånd! Då var det också lätt att göra henne förlägen när de var ute bland människor. Hon ville inte dela med sej av farbror John till sin syster. Snälla!!

– Jag kommer också nu!!!! Tjejerna var med på förslaget så de förberedde alla en god måltid som de skulle avnjuta framför brasan. Ska smiska dej lite så du blir precis så lydig som jag vill ha dej. Hon kände att det bokstavligen rann ur henne….hon hade aldrig känt sej så kåt innan någonsin. Mmmmm….så skönt att tafsa på dej så här så alla ser! Den andra handens fingrar var djupt inne i hennes kåta trånga stjärthål som hungrigt omslöt sej runt hans fingrar. Sära på benen..så där ja…duktig flicka..lite mera kan du!
MARIAS SYSTER

Maria hade fått ett telefonsamtal från sin två år äldre syster Helena.

Han tackade ja med ett leende och vi tog på oss kläderna och torkade av oss innan vi gick ut och beställde en taxi. Jag höll kvar hans huvud under orgasmen och han slickade i sig alla mina safter. Vår nyfikenhet tog överhand och vi gick in.

Hans huvud letade sig ner till mitt sköte och han borrade in ansiktet och sin tunga i min våta härlighet, lekte med min klitoris och smekte mina bröst med sina varma händer.


Han knäppte upp den och började massera mina bröst med sina stora händer. Mitt ben letade sig upp för hans lår och jag smekte honom försiktigt, längre och längre upp. Han smekte mina bröst utanpå min bh innan han knäppte upp den och tog den ena bröstvårtan i munnen. Allt smakade underbart och vi njöt till fullo.

Nu brydde jag mig inte om att det fanns andra människor där, jag ville bara ge Peter samma behandling jag hade fått tidigare den dagen, så jag satte mig på knä framför honom och började smeka honom med min tunga. Jag kände hur mina safter rann längs benet och jag blev bara kåtare och kåtare. Greppet lossnade från mina armar och hans händer letade sig ner till mina knappar på blusen som han med vana knäppte upp.

Vi gick längs gatorna och Peter höll om mig hårt hela tiden. Jag kände hur hans byxa spände.

Första gången på länge

I badrummet drog hon av sig joggingkläderna och hoppade in i duschen. Hon kunde vara hans mor. Efteråt skulle hon ta en lång dusch och med vattenstrålens hjälp skulle hon smeka sig själv till orgasm.Våg efter våg sköljde genom henne. Plötsligt stelnade han till och tittade upp på henne. Han nickade tyst och hon såg hur ögonen glänste. ”Var det första gången någon kvinna gjorde så?” Hon hade saknat en man så länge att hon nu inte ville hålla tillbaka. Hon viste inte hur många gånger det gick för henne för hon var helt borta av sina lustar. Hon undrade om han var helt oskuld.Det var över ett år sedan nu och hon kände begäret oftare och oftare. Hon hade varit lite bekymrad över sina nedfläckade kläder. Krister svarade inte. Hon var känslig efter orgasmen och ville inte att det skulle göra ont.Hon svarade leende och kravlade sig loss från hans grepp. Hon hade sett sig själv som ful och gammal. Hon stirrade fascinerat. Det var korkat men … det hade varit härligt.

Hon gnydde då hon så småningom började föra dildon in och ut i hennes bak! Till slut gav hennes öppning vika och den var inne! ” frågade jag lite retsamt. Vi körde hem till henne under tystnad, men när vi väl hade kommit in i huset kastade hon sig mer eller mindre om halsen på mig. Jag drog ut dildon och innan hon hann säga något eler protestera så hade jag tryckt in kuken där istället!

“Är du riktigt kåt då?Jag drog lite på svaret och hon sa vädjande “snälla, det kan du väl? Jag kände hur kuken bultade innanför byxorna.Hon stack in den i fittan!

“Vänta lite” sa jag och såg på henne. Den första strålen träffade henne på halsen medan de andra kom över hennes båda bröst!Jag började runka kuken och Agnetha böjde sitt huvud fram för att ta den i munnen, men jag satte den andra handen i hennes panna så hon inte kunde det!

