Jag böjde mig fram över henne och masserade hennes tunga bröst.

– ”Kör in ett finger i baken på mig..” Jag stönade och kände hur sperman pulserade ut ur min kuk rakt i hennes ansikte och öppna mun.
– “mmmmm…” hörde jag henne stöna. Men det märktes att hon vill ha det i hela ansiktet. Jag följde med henne över hela världen och hjälpte till med hennes presentationer och representationer.

Jag var inte sen utan lät långfingret glida in i hennes bak och det gick hur lätt som helst då allt var blött av hennes fittsafter. När kuken slutat pumpa ut sperman lät jag ollonet kladda runt i hennes ansikte. På kinden, på näsan och i pannan. Det var en härlig känsla att känna min kuk gå som en pistong in och ut i hennes fitta samtidigt som hon klämde runt mitt finger i analen, nästan som en dubbelmacka. Jag var blöt över lår, magen och jag trodde hon nästan hade kissat på sig men hon hade kommit i en fontänorgasm.

Dagisfröken Lena

Ungarna va snälla å roliga å så fanns ju Lena där.
Det gick hon med på och försvann in i ett annat rum för att stänga.
Jag visste då inte vad jag skulle göra så jag sökte praktikplats på ett dagis. Ok…det hela började när jag slutade gymnasiet…Jag trodde att byxorna skulle spricka.
Jag riktigt kände hur generad jag blev, men jag kan inte påstå att ståndet blev mindre av att hon hade sett det, snarare tvärtom.

Det var en härlig syn att se henne omsluka min påle. Jag lade mig på rygg i sängen och hon satte sig gränsle över mig. Hon var yppigare än Eva och både bakdel som bröst var större. Vi kom hem kring midnatt och smög in då det var nästan helt nedsläckt i huset. I sprut efter sprut pumpa jag min sädesvätska in i hennes kåthungrigt sugande fitta. Hon hette Eva och hon var något kortare än jag och med en lagom kurvig kropp. Eva tittade på mig med sina stora ögon, som var glansiga av kåthet. Jag böjde mig över henne och vi kysstes som flämtande djur, med tungorna långt in i varandras munnar.

Sex i köket

Jag stönade högt och juckade mot honom.

Efter en stund ställde jag mig så att jag kunde rida och jag guppade upp och ner på flaskan och kände hur orgasmen närmade sig. Han började att stöna högt och jag kände hur det snart var dags att komma. Han öppnade sina jeans och ut tittade hans kuk som var stor och grov.
Han satte kuken vid anus och tryckte på, sakta gav muskeln med sig och han var inne i min röv. Jag la mig på köksbordet och han pullade fittan som var våt och hal. Det blev härligt trångt och jag skrek nästan rätt ut av kåthet.
-Har du lite mysigt, frågade han
-Ja, sa jag.Vi kom samtidigt och min fitta ryckte och jag sjönk ner i hans famn och bara låg där totalt utpumpad.Han slickade och sög på klittan och jag kände hur jag blev kåtare och kåtare och det var inte långt kvar tills jag skulle komma igen.
Jag kom några gånger till efteråt och kände mig tillfredsställd efter en stund.


