– Har jag gett dig tillåtelse att smeka dig själv, din jävla kåta slampa?? Men man visste aldrig, när det gällde Amanda

Författarens kommentar; det lär dröja ett tag innan det blir en fortsättning efter den här. Jag har ju saker du vill att jag ska ha.. en latexkjol har jag köpt, tillade jag för att göra henne nöjd.Jag älskade det jag utsattes för, men skulle inte kunna tänka mig att trotsa Amanda igen.. jag bestämde mig för att sköta mig bra hela helgen., så min älskade mistress skulle vara nöjd med mig.Hon ledde in mig i sitt sovrum och pekade på golvet. Letade sig in under mina stringtrosor och rörde vid min blöta fitta.

Nu gick hon fram till mig, jag såg inte hennes kropp så tydligt nu i och med det dunkla ljuset, men jag såg den i alla fall, hennes smala välformade kropp.

Detta sa jag till Amanda och hon tyckte det lät bra, men frågade lite retsamt hur länge jag kunde hålla det löftet.

Lisebergsbesöket.

Du känner ju mig inte.Rosita skakar till i hela den lilla späda kroppen medan hon stönar högt.

Under resan hem pratar vi inte så mycket, men jag kan inte låta bli att snegla på hennes syndigt läckra lilla kropp när trafiken tillåter det.
– Reta mig inte nu, snälla Göte.
– Bara bra.
– Du behöver inte tända Rosita.Jag menar: ”Ger man lillfingret till Fan tar han hela handen.” Om ens någon.
– Spelar roll, härmar jag henne.

Det kändes som sammet mot min hand, len svart sammet. Jag stönade högt av njutning och kände hans lem tryckas mot mig. Lusten tog över, den starka fantastiska lusten. “?Han satt lite för sig själv, med ett ölglas framför sig och håret på ända, som det alltid var.

“När jag var elva år gjorde jag en lista på saker jag skulle göra i mitt liv. Mina små bröst sög han in i sin mun, ett i taget.

