Hon stönade och lät som ett riktigt kåtdjur nu!Jag satte mig upp, och först då såg jag att hon gick omkring i sin lila morgonrock! ” frågade Agnetha och jag svarade “Klart jag har… lust alltså” och Agnetha skrattade medan hon dukade fram två kaffekoppar, hällde upp kaffet och satte sig ned igen. Vi försökte väcka dig, men det gick inte” sa hon.Jag var inte sen att uppfatta gesten utan var ganska snabbt bakom henne och samtidigt som hon böjde sig lite fraåt och tog tag i handfatet körde jag kuken in i henne! Hennes mjuka, fuktiga läppar slöt sig kring min hårda kuk! Efter en stund hade alla kommit så vi satte oss tillbords och började äta och dricka. Hon blundade för en kort stund och jag kunde skönja ett litet läte från hennes läppar.Jag minns att jag satt och småpratade lite med Per och Anders, men sedan blev allt svart.

Hennes andning var något kortare och mer häftig än innan, och det verkade som om hon var upphetsad av situationen. Jag smekte henne snabbare och snabbare, och det lät nästan som hon var på väg att komma. Jag nickade och försökte le. Hennes andning var kort och flämtande, och den hetsade upp mig något enormt.

Hon satte sig i fåtöljen och jag ställde mig på knä framför henne. Hans kuk var stor och hård och lät den glida fram och tillbaka i min springa. svarade jag snabbt och såg osäkert på henne. Då kunde jag inte hålla mig länge, utan jag kom i en enorm orgasm, sammandragningarna kramade om hans kuk, och Jennys tunga rörde sig snabbt på min klitoris och förstärkte orgasmen än mer.

