Smekte den mjuka rundningen och rullade vårtan mellan fingrarna.
– Det spelar väl ingen roll. Så knäppte hon upp knappen och drog ner dragkedjan.
– Lyft på dig lite, viskade hon och sög in en örsnibb i munnen.Nu… där och lite till bara… sååå……..Blålila och svällande. Ollonet stack befriat upp över kalsongkanten. Den vita bh:n stod i stark kontrast till hennes solbrända hy.
– Gör du inte alltid det?

Filmaren del 3

Killen var muskulöst byggd och rakad överallt, från topp till tå. Med stora ögon smekte han hennes välformade stjärt, i tanken gick han fram och drog kuken upp och ner mellan hennes rakade blygdläppar. Johan zoomade in henne och såg att hennes runda stjärt var alldeles slät och fin.

Hennes tunna klänningen klibbade sig sexigt fast på hennes svettigt vackra kropp, innerst inne ville han springa fram och ta henne i sina armar och känna henne mot sig. Vart är du någonstans nu då?
Jana gick av och an och funderade på hur hon skulle få reda på var Johan var någonstans, området var stort och han hade ju inte varit så exakt när han sa vart han brukade sola. skämtade hon.Minuterna gick och inget hände, Johan skulle precis flytta kameran för att spana in tjejerna ner vid vattnet när hans mobiltelefon ringer. Johan förstod inte riktigt vad hon menade, tyckte hon hans kuk var fin eller vad menade hon, tänkte han och log tillbaka och nickade knappt märkbart mot hennes små toppiga bröst.

Tommy skulle komma hem till mig för att hämta några CD-skivor.

Och så blev det som det alltid blev. “Jag vet vad du vill, men jag tänker inte…Han hade mig precis där han ville. Den smakade salt. Eller rättare sagt, han högg tag i mig, pressade sin mun mot min och tvingade in sin tunga. “Eller hur?”Snälla, Lina, låt mig få komma tillbaks, snälla…”
“Jag vet”, flinade han och drog ned mig i soffan. Inte nu igen. Än så länge hade jag kraft till det.

Fjällens Hetta

Då började Felicia att ta av honom sina hängslen och de började att knäppa upp varandras byxor.
Erik tittade på henne underligt och sa,
– Jo det kan jag väll.
Felicia sa til Erik att han fick vända sig om och inte titta, Felicia vände sig också om och medans hon drog ner byxorna tittade Erik över axeln och spanade in Felicias perfekt formade rumpa.


Då svarar Erik “Jag med”. Erik gick efter henne in i vardagsrummet.

Erik tittade på Felicia medans hon drog med honom ut en bit i skogen.

